jom click

Wednesday, November 24, 2010

boring...

bosannye.....

N3 kali ni, sj2 nk semakkan blog...sebab aku boring giler...bos aku tak masuk2 dr ari isnin aritu smpai la nie...haihhh....aku dh le menunggu gaji nie...hampehh tol...bile nk gaji ni weiii........
esok hubby aku ade bowling tournament...TNB punye kelab ler...hihihi...harap2 ade la rezeki hubby ku menang...chaiyok..chaiyok...:D

sblm ni pon dia teror gak main bowling..tp nasib je la klu dpt strike pon...hahahahaha...kekadang ke "longkang" jugak..huhuhu...

takpe, ape pon aku ttp sokong....mana tau kan..dia menang plak esok...huhuhu.....dpt la present...tp tak tau la hadiah ape...harap2 la hadiah pon best2...jgn di bg bola bowling sudah...nk buat ape...buat semak umah aku jew...hahahha...



                                                    ni saje2 suke2 main bowling....

No comments:

Post a Comment