jom click

Wednesday, October 20, 2010

Pagi Khamis..

Assalamualaikum..pagi semua blogger2 ku..

Pagi ni mayb aku bz sket..coz bos dh blk dr Penang da....hihihi..ni pon curi2 masa jap je ni...td dh BW....jap g ade masa g..akan ku ronda setiap pelusuk Blogger2 .....hehehhe...takde yg menarik pon..still citer yg sama iaitu staff kt ofis aku ni..MC lg,,,,hisshh...tanak keje, benti la..menyusahkan aku btol la....


Takpe2, jap g Bos aku masuk, tau la aku nk ngadu..(tanduk dh kuar ni...)aku dh takle sabar ni...ari2 dtg lmbt, pastu asik MC jek...gaji nk cpt..claim suma nk cpt...mintak advance lg tu...patut la majikan lama dia tak suka ngan dia...camni perangai dia rupanye...

Ok..kita sambung nnti ya....akan ku update citer ku ini.....BYE....bos dah mari ni...hihihi..

No comments:

Post a Comment