jom click

Monday, October 18, 2010

Today's activity..

Nothing sepcial ari ni..
biase la monday...org kata Lazy Monday...hahahaha...btol tu..aku setuju sgt..
Ape nk cite ek..???


Ok la..BFF ku suma bz skang ni update blog..smpai suma tak hirau dah Fb tu..btol2 dorg ni dh jd blogger yg commited...including me..ni suma zura punye psl la..dia yg soh kami ni jd blogger..bole menambah pendapatan...Thanks to azura coz prihatin ngan kengkawan...




Ptg2 camni klu dpt mkn goreng pisang panas sedapnye.....tp, mls plak nk kuar..
jap g nk terus blk jek..so, aku dok opis menulis blog sambil layan Suria FM...pergghh...lagu2 lama begitu menyentuh hati..
kengkadang teringat masa silam..masa zaman sekolah, zaman anak dara..suma nye indah belaka...


klu dulu, time2 camni, dh blk skolah, lepak kt umah tgk tv @ tdo..klu takde aktiviti kt skolah la..tp dulu aku bz je ngan netball..aktif tau..hehehehe...


Hmm..tetiba lak rindu nk main netball..tp still mampukah??hahahha..bdn dh "terdado" ni..myb leh main g, tp nk jd sharp shooter cam dulu, dh tak bole kot..yela..mata dh semakin teruk skang ni...adoii...bila la aku nk buat laser mata nie...hahahha..( mcm bnyk duit)..tp klu laki aku ckp TNB leh cover, dgn segera aku g buat.. hmm...tggu je la..blom dpt keputusan lg..nk harap duit yg ado...hmm..lama lg la nk kumpul..


Susah jugak org rabun ni..nk lawa sket takle..lg2 ade anak ni, kena ati2 sbb anak kecik ni suka dok jelajah time2 camni..lg2 la si Aqeel skang nie..suma nk usik..


Ape nk buat ek...??Bosan giler ni..bos aku takde plak..g Penang...senang sket keje aku.hehehehe..leh on9 sentiasa tanpa gangguan...klu dia ade, haiihh...mcm2 dia nk bebel...tak larat nk dgr dia bebel..bebel nye mengalahkan pompuan...arwah mak aku dulu pon tak bebel camtu skali...asik..ulang..ulang..ulang..huh..fed up..




K la...esok kita smbung ye..

No comments:

Post a Comment